Semináře

Úspěšný prodej v kosmetickém salónu
5 července, 2019

Úspěšný prodej v kosmetickém salónu Ošetření, poradenství a prodej v kosmetickém salónu Standardy činností kosmetičky – od odbornosti k poradenství Jak být úspěšný v prodeji? Základní doporučení Psychologie prodeje a důvěra klientů Jak na to? Proč prodávat v kosmetickém salónu? Sebevědomí kosmetičky a tvorba sítě prodeje Nácviky prodeje pod vedením psychologa – od poradenství k opakovanému prodeji Jak realizovat úspěšné prodejní rozhovor Splnění přání klientů a vznik nového očekávání Modelování konkrétních rozhovorů s klienty Termíny a místo konání Termín připravujeme  na září 2020 Prostějov, Školící centrum Moniky Koudelkové Cena semináře: 1.800,- Kč Platba za seminář: převodem na účet před konáním semináře propozice k platbě zašleme po obdržení přihlášky Daňový doklad o úhradě společně s certifikátem Vám bude předán na semináři. Seminář probíhá přímo na míru konkrétnímu Salónu či skupině kosmetiček dle jejich potřeba a požadavků. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@psychologiepropraxi.cz nebo na telefonním čísle +420 602 784 252

Více informací
Psychologické aspekty expedice
11 prosince, 2018

Termín a místo konání semináře: 13. 1. 2019, 9:00 – 17:00 Přerov, lékárna U Hygie, Komenského 13 Co si ze semináře odnesete? Naučíte se zvládat problémové typy pacientů při expedici. Budete umět zvolit komunikační strategii podle typu konfliktního pacienta. Naučíte se emočně zvládat vypjaté situace v lékárně. Seznámíte se s principy empatické asertivity v pomáhající profesi farmaceuta. Obsah semináře: Psychologické aspekty práce v lékárně – pomáhající profese, služba nebo obchod? Typologie pacientů podle diagnóz a podle druhu osobnosti (chroničtí, hypochondři, cholerik, sangvinik) Problémové typy pacientů a strategie jejich zvládnutí (18 druhů – stěžovatelé, agresívní pacienti, narušující diskrétní zónu, sociopatické osobnosti, hystrióni, úzkostní pacienti). Rozbory DVD scének z lékáren a následná diskuse nad zvládací strategií. Doporučení psychologa pro zvládání obtížných situací v lékárně a námitek. Cena semináře: pro všechny účastníky je cena  2.900 Kč s DPH Seminář je ohodnocen: čekáme na přidělení bodů ČLnK Jak se mohu na seminář přihlásit? Pro přihlášení na seminář vyplňte kontaktní formulář (dole) nebo zašlete email na adresu info@psychologiepropraxi.cz. Do 3 pracovních dnů potvrdíme volnou kapacitu a přijetí vaši přihlášky na seminář. Úhrada semináře: Kurzovné za seminář se hradí převodem na číslo účtu 115-1664010257/0100 (Komerční banka, a.s. Příbor). Do popisu platby uveďte, prosím, jméno účastníka, abychom Vaši platbu mohli identifikovat. Daňový doklad o úhradě společně s certifikátem vám bude předán na semináři. Pro dotazy nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle +420 602 784 252, +420 596 112 296  nebo e-mailem na info@psychlogiepropraxi.cz.

Více informací
Jak pomáhají sociální sítě v lékárně?
1 října, 2018

Zaměření semináře a cíle: Seznámení s Facebookem a Instagramem Poznáte jednotlivé funkce sociálních sítí Proč je důležité být na sociálních sítích? Zjistíte jaká sociální síť je pro Vás vhodná a proč? Konkrétní rady a doporučení pro úspěch na sociálních sítích Obsah semináře: Co jsou sociální sítě a proč jsou důležité? Jak se jednotlivé sociální sítě liší. Které sociální sítě jsou vhodné pro lékárnu a proč? Jaké jsou přínosy sociálních sítí pro lékárnu? Jak začít se sociálními sítě ve své lékárně? Cena půldenního semináře je 1500 Kč Seminář probíhá přímo na míru konkrétní lékárně dle jejich potřeba požadavků. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@psychologiepropraxi.cz nebo na telefonním čísle +420 602 784 252

Více informací
Jak prodávat v kosmetickém salónu a Cross-selling
23 dubna, 2018

Co se na semináři dozvíte: 1. Od ošetření k poradenství Standardy domluvy první návštěvy Standard úvodního seznámení se službami kosmetického salónu Proces standardního ošetření Standard při poradenství a doporučení, závěr návštěvy 2. Od poradenství k prodeji Jakou cenu jsou ochotni klienti zaplatit za služby? Způsoby a organizace prodeje Sebevědomí kosmetičky při prodeji Odhad a typologie klientů kosmetických salónů 3. Prodej a Cross-selling v praxi kosmetičky Typy poradenství podle očekávání klientů Co je to Cross-selling? Marketingové pojetí Cross-sellingu Odborný Cross-selling v kosmetickém salónu Nácvik komunikace s klientem Komunikace podle typu zákazníka 4. Použití získaných dovedností v praxi Termín: 17. 4. 2020  Prostějov Cena semináře: 1 800 Kč Platba za seminář: převodem na účet před konáním semináře propozice k platbě zašleme po obdržení přihlášky Daňový doklad o úhradě společně s certifikátem Vám bude předán na semináři. Seminář probíhá přímo na míru konkrétnímu Salónu či skupině kosmetiček dle jejich potřeba a požadavků. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@psychologiepropraxi.cz nebo na telefonním čísle +420 602 784 252

Více informací