Semináře a tréninky-aktuality

Jak prodávat v kosmetickém salónu a Cross-selling
Duben 23, 2018

Co se na semináři dozvíte: 1. Od ošetření k poradenství Standardy domluvy první návštěvy Standard úvodního seznámení se službami kosmetického salónu Proces standardního ošetření Standard při poradenství a doporučení, závěr návštěvy 2. Od poradenství k prodeji Jakou cenu jsou ochotni klienti zaplatit za služby? Způsoby a organizace prodeje Sebevědomí kosmetičky při prodeji Odhad a typologie klientů kosmetických salónů 3. Prodej a Cross-selling v praxi kosmetičky Typy poradenství podle očekávání klientů Co je to Cross-selling? Marketingové pojetí Cross-sellingu Odborný Cross-selling v kosmetickém salónu Nácvik komunikace s klientem Komunikace podle typu zákazníka 4. Použití získaných dovedností v praxi Cena semináře: 1 400 Kč Platba za seminář: převodem na účet před konáním semináře propozice k platbě zašleme po obdržení přihlášky Daňový doklad o úhradě společně s certifikátem Vám bude předán na semináři. Seminář probíhá přímo na míru konkrétnímu Salónu či skupině kosmetiček dle jejich potřeba a požadavků. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@psychologiepropraxi.cz nebo na telefonním čísle +420 602 784 252

Více informací
Typologie klientů v kosmetické praxi
Duben 22, 2018

Co se na semináři dozvíte: 1. Jak komunikovat s klienty podle typologie osobnosti? Význam a smysl typologie osobnosti v kosmetické praxi Typologie podle temperamentu osobnosti (cholerik, sangvinik a další) Praktická typologie osobnosti podle situačního chování (Transakční analýza) Komunikační strategie podle určitého typu osobnosti 2. Standardní a problémové situace v komunikaci s klienty Standardní postupy při ošetření (odborné a komunikační) Vznik problémové situace z pohledu psychologa (vědomé a nevědomé podněty) Průběh a eliminace nejčastějších problémových situací v salónu Praktické ukázky a návody pro optimální řešení 3. Námitky a jejich řešení v kosmetické praxi Co je námitka a jak na ni reagovat? Pravé a nepravé námitky Způsoby a metody řešení námitek s klienty Seznam nejčastěji užívaných námitek v kosmetické praxi Jak otočit námitku do prodejní argumentace? Termíny a místa konání: připravujeme, Prostějov Cena semináře: 1 400 Kč Platba za seminář: převodem na účet před konáním semináře propozice k platbě zašleme po obdržení přihlášky Daňový doklad o úhradě společně s certifikátem Vám bude předán na semináři. Seminář probíhá přímo na míru konkrétnímu Salónu či skupině kosmetiček dle jejich potřeba a požadavků. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@psychologiepropraxi.cz nebo na telefonním čísle +420 602 784 252

Více informací