Firemní klienti

V této sekci naleznete základní témata tréninků, rozdělená podle cílových skupin, které realizujeme pro naše klienty.
Témata tréninků i cílové skupiny jsou pouze orientační. V každé firmě či společnosti se lidé setkávají s jinými situacemi v různých podmínkách. Proto věnujeme velkou pozornost „poznání“ našeho klienta, analýze jeho potřeb a firemního prostředí, na základě které vypracujeme podrobnou strukturu vzdělávacího programu „šitého na míru“.

4 podmínky kvalitního vzdělávání:

  1. Podrobná a kvalitní analýza potřeb
  2. Lektor – odbornost a zkušenosti
  3. Aktivní zapojení účastníků – chuť se vzdělávat
  4. Vyhodnocení vzdělávacího programu – zpětná vazba pro účastníky i zadavatele

Proces firemního vzdělávání od A do Z

 1. Analýza potřeb klienta a stanovení cílů

Podrobná analýza je základním kamenem kvalitního vzdělávání. Společně s Vámi provedeme analýzu současného stavu a potřeb, stanovíme přesné cíle vzdělávání.

  2. Návrh vzdělávání

Návrh vzdělávacího procesu je vytvořen na základě předchozí analýzy a obsahuje tyto základní body:

  1. Vyhodnocení analýzy potřeb
  2. Metodika a formy vzdělávání
  3. Obsahová struktura
  4. Časový rozsah a harmonogram, návrh termínů realizace
  5. Lektorské obsazení
  6. Reference, kde jsme realizovali podobný program
  7. Cenová kalkulace

3. Realizace

V případě Vašeho zájmu rádi zajistíme organizační zabezpečení celé akce – školící prostory, ubytování účastníků, stravování, volnočasové aktivity atd. Odpadne Vám tak starost o organizaci a technické zabezpečení.

Fáze realizace zahrnuje:

  1. Příprava materiálů pro účastníky tréninku/semináře
  2. Zajištění didaktických a prezentačních pomůcek
  3. Samotná realizace tréninku/semináře

4. Vyhodnocení

Na základě předchozího stanovení cílů a zpětné vazby účastníků vyhodnotíme efektivitu vzdělání. Zadavatel obdrží hodnotící zprávu, která obsahuje:

  1. Hodnocení účastníků
  2. Hodnocení lektora
  3. Doporučení vzdělávacích programů, které rozvíjí získané dovednosti a znalosti účastníků

 

Psychologie obchodu

Tréninky pro pracovníky v obchodě

  • Psychologie prodeje – základní program pro zvládnutí obchodních jednání
  • Prodejní dovednosti – kompetence obchodníka a jejich naplnění
  • Prezentační dovednosti – psychologie veřejného vystoupení
  • Námitky a argumentace
  • Psychologie vyjednávání a přesvědčování v obchodě
  • Metody a nástroje odolávání manipulace v obchodě
  • Persvaze jako nástroj úspěchu v obchodě

Manažeři

Témata tréninků pro manažery

  • Klíčové kompetence manažera z hlediska psychologie osobnosti
  • Role vedoucího a její naplňování
  • Psychologie týmové práce – motivace a vedení týmu
  • Psychologické postupy zvládnutí krizové situace a konfliktů v práci
  • Antistresové programy pro manažery – slaďování profesního a osobního života

Pracovníci ve výrobě

Témata tréninků pro pracovníky ve výrobě

Osobnostní potenciál

  • Osobnost a role liniového manažera

Komunikace

  • Rozvoj osobnosti výrobního mistra – jak úspěšně jednat s lidmi
  • Komunikační proces na pracovišti a eliminace komunikačních bariér
  • Praktická typologie osobnosti a jednání s jednotlivými typy osobnosti
  • Nástroje komunikace využívané ve výrobních týmech

Týmová práce

  • Vedení a motivace pracovního týmu ve výrobě
  • Typy týmů a budování týmové atmosféry
  • Styly vedení týmu a týmová práce
  • Metody skupinového řešení problémů

Přiřazené články